Danmark

Vaknade tidigt och bara tänkte att jag ville sova,sova resten av mitt liv....lyssnade på en podd innan jag klev upp och duschade åt ett frölnäcke och en mugg te....velade hit och dit om jag skulle åka till djäkens eller mamma....det blev mamma då överkastet jag beställt till henne hade kommit och jag åkte och hämtade det.....tankade bilen innan och hjärtat slog en dubbelvolt då någon fin passerade....han som har tagit mitt hjärta...han som är den finaste jag vet.....men som ändå skrämmer mig....kan jag någonsin lita på en man igen....när jag läser om hur än den ena än den andra kvinnan blir mördad av män dom litat på så inser jag vilken tur jag haft som inte är en av dom...det hade kunnat varit så....så nära så många gånger. Antar att dom kvinnorna precis som jag älskat dessa män....de som trycker ner och förminskar....som till slut slår och man tror att man gjort nåt fel...att det är därför dom slår...att om jag bara gör på ett annat sätt, om jag inte ifrågasätter eller inte är glad så blir allt bra...jag vet att den gången i Danmark när han druckit hela dagen i Bakken och ändå skulle köra....den gången var det nära, när han körde i 170 och vi hade barnen i bilen....det enda jag kunde göra då var att vara tyst för annars så triggade jag bara han allt mer....när vi äntligen kom fram till campingen så kom slagen....men en granne hörde det och ringde polisen som kom....dom tog med mig och barnen efter att ha tvingat han att ge mig pengar att ta mig hem....underbara poliser som körde oss till ett tåg som gick till Helsingör....där ficj vi vänta hela natten....en tolvåring, en tvååring och en bebis på 10 månader....bebisen och tvååringen i liggdelen till vagnen....på morgonen tog vi färjan över till Helsingborg och tåget vidare hem....inte lätt då bebisen inte hade blöjor att byta och ingen välling...men ändå räckte dom sista pengarna till mackor och mjölk till barnen....så glad att vara hemma igen har jag aldrig varit och min fina vän hämtade oss på stationen....ja det var ännu en berättelse ur mitt liv me han....den jag trodde att ja älskade och skulle dela mitt liv med....men som var en psykopat som gjorde att jag inte kan lita på någon man......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0