stress och leta bil

Vaknade före sju idag...när hände det senast utan att jag ställt telefonen på väckning...var bara att kliva ur sängen eftersom jag var pigg och kände att somna om var ingen idé att ens tänka på. Ändå så får jag ingenting gjort här hemma...blir väl panikstäda på fredag antar jag. Mamma hade tid hos fotvården så det var bara att gå dit och följa med henne...hon tyckte att jag skulle ha köpt mer mjölk och fil till henne men jag bär fan inte tunga saker när jag måste gå. Tvättade och hängde upp tvätten innan jag gick hem igen för att ha mitt lilla lyckopiller några timmar...känns lite lättare när hon är här...annars liknar det mesta skit just nu...men det blir väl bättre...kan väl knappast bli sämre iaf. Lisa, Rickard och John kom också en stund...han är så go min lilla prins och väldigt företagssam...har lite ångest över att jag lovat Tobbe att vi ska ha våran kväll på lördag, känner inte ett dugg för att gå ut nånstans och inte att dricka nåt heller...får bli en lugn kväll och gå hem tidigt. Kollar efter bilar hela tiden och har hjälp av Erik och Rickard, men det får inte bli nåt panikköp...bara det blir klart och allt omkring lugnar ner sig och hyresvärden behagar komma hem från Sälen innan jag frusit ihjäl så blir det nog bra...har varit lite mycket nu men bara försöka vara positiv så löser det sig...får bli en tidig kväll i sängen igen och krama min fina kudde.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0