helg

Ibland är det bra att ha kniven mot strupen så jag får nåt gjort...Tobbe, Linda och barnen kom ju idag så det var bara att sätta fart...kokat kålsoppa, stekt en hel hög med pannkakor åt barnen som inte äter kålsoppa, plockat undan alla kläder som låg där dom inte skulle, bäddat rent i sängarna, bakat lchf frallor och jag till och med ätit idag. Dammsugningen fick vara för det är bättre att jag gör det när alla åkt hem...känns ju lite onödigt när jag ändå kommer att få göra det på söndag kväll. Nu är alla nere på tivolit och jag har en stund för mig själv...känns inte direkt lockande att gå där nere och frysa....fanns två bilar på blocket idag...två golf, men enligt Erik så dög dom inte...tur han hjälper mig för annars kan det gå hur som helst. Knuten i magen vill inte släppa....skulle helst vilja gå och lägga mig och bara sova bort allt...det går ganska bra på förmiddagen, men sen kommer det tillbaka....tankarna som jag inte vill tänka, men som finns där ändå....i morgon hinner jag inte tänka på allt skit hoppas jag...alla barn och barnbarn hemma och lillasyster Elin med familj kommer hit ...ishockey med Tobbe och så ut en sväng med han....ja den här helgen kommer att försvinna fort....önskade bara att jag inte kände mig så rädd och osäker på allt...att jag kunde få bli glad igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0