tänka positivt

Jag vetitusan vad det är med mig men tröttare än tröttast...sov alldeles för länge idag också så nån träning hanns inte med. Var ner till apoteketet och hämtade ut en massa mediciner till mamma och tanken igår var ju att gå dit...men det funkade inte idag...provar en annan dag.
Har bakat fröbröd idag, återstår att se hur det blev...frön är inte riktigt min grej, men vad gör man.
Erik är på pubkväll på bryggeriet och ska sova här i natt så nu har jag skjutsat upp han till bryggeriet...hoppas han kommer ihåg att lägga sig i gästrummet så jag har min säng i morgon när jag kommer hem...man vet aldrig med han.
Funderar på det där med mat...måste ju om jag ska orka jobba i natt, men fy så svårt det är...två ägg och te till frukost iaf.
Tre jobbnätter och så är det långledigt igen...men den här gången är det två utbildningsdagar så då går det fort med ledigheten...ska hinna med mamma, träning och lite annat också. 
Måeendet är fortsatt glad och tänker positiva tankar...gåt lättare och lättare att tänka positivt....så fort det dyker upp en negativ tanke så försöker jag vända den till nåt positivt...visst ibland dippar jag också, men jag tar mig upp snabbt igen. Bara saknaden som känns i hjärtat.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0