förlåta eller inte

Blev en somna på soffankväll igår...satt i soffan och vaknade av att huvudet for framåt...inte bara en gång så varför inte gå till sängen på en gång istället....vaknade idag och var tät i näsan och hade ont i halsen...har haft slut på ingefärashot en vecka och varit för lat att koka nytt. Blev precis samma sak förra gången jag inte tagit shot på en vecka så idag har jag kokat nytt och hoppas att det inte blir värre med förkylningen.
Är nog mer trött och sliten än vad jag vill erkänna, men hoppas att det blir bättre när jag kommer till Frostviken. Är bara det där dåliga samvetet för mamma som gnager i mig...förut fanns Anette och jag visste att hon tog hand om det som behövdes...men nu är det inte så längre och jag vet inte hur det ska bli.Var upp till Anette ikväll och pratade en stund med henne...bad henne visa hur jag ska bete mig mot P. Han skickade ett sms idag och bad om förlåtelse och ville att vi skulle fortsätta vara vänner....men jag vet ju inte om jag kan lita på han...han sa samma sak förra gången och då tog det bara ett par veckor efter att jag gav han en andra chans tills han började igen...jag har ju nog svårt ändå att lita på män....ska tänka på saken till i morgon....men just nu känns det inte ok...jag får lita på magkänslan den brukar kunna leda en rätt.
I mitt nästa liv ska jag bli en fågel...en fågel som är fri och lycklig...och som kan flyga var den vill.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0