Födelsedag

Drömde så otäckt i natt och det kändes så verkligt...fy för såna nätter. In i duschen och en mugg te och sen ner till mamma och se vad hon behövde få handlat. Var in på blomsteraffären och köpte blommor till Anette som fyller år idag....så svårt när det kommer såna här dagar...årsdagar av alla jävla sorter....är som att dom steg man tagit framåt den sista tiden, bara slänger en tillbaka igen...och man står där med ångesten och saknaden som ett stort hål i hjärtat.Men kändes iaf bra att vara där hos henne och i tankarna prata med henne om det som tynger...vem ska jag prata med annars....hur kan nån annan än hon förstå hur jag mår och hur mitt mående får mig att göra misstag på misstag....hon var lillasyster men stod ändå för klokskapen och styrde oss rätt...jag är den impulsiva som borde vara lite mer eftertänksam, men glömmer bort att vara det....Saknar henne så det gör ont....alltför ont.
Ska göra första natten av sex den här veckan...kommer att bli tufft men sen får jag ju vila upp mig i min ensamhet i skogen....längtar dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0