lång natt

Det var en lång jäkla natt kan man säga...efter en höst och förvinter med tolv bortgångna så såklart blir det lugnare en period...det kan ju vara skönt att det är lugnt ett tag men nätterna blir förbannat långa. Vaknade redan kl ett idag och det var lögn att somna om, så jag gick upp en stund och somnade igen vid tre halv fyra tiden...så då sov jag till halv sex...blir lite stressigt men det var nödvändigt om jag ska vara någotsånär pigg i natt. Fick med mig larmtelefonen hem igen...jäkla skit..men vi har ju påpekat vad sårbart det är med att vi har samma larmtelefon som dagen...nu kan dom ju ringa thunstall och lämna numret till en annan telefon men det blir ett jäkla krångel i onödan. Det var nog för att H frågde om begravningen i morgon och jag kände hur jag blev att må dåligt när vi pratade om det...så jag ville bara hem fort innan dom där föbannade tårarna kom igen...dom tar jag hellre i bilen...nåja nu är det snart över...
Ska ringa syrran snart och bestämma om i morgon kväll...det kommer att bli lite stressigt när jag ska åka till Lindesberg vid tvåtiden och inte vet hur länge jag behöver vara där...men det känns som att jag behöver komma ut och träffa folk om jag inte ska falla igen....det blir nog bra med alltihop till slut...bara allt får lägga sig och stegen framåt blir fler även om det är små steg i taget...
Nyss ringde det på dörren igen...det händer ofta numer...alla tider på dygnet. Jag trodde det var M så jag öppnade och hörde att någon sprang uppför trappan...obehagligt är det...men vad kan jag göra ....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0