stress och jobb

Fy tusan vad jag hatar nätter då det snöar och nästan regnar om vartannat...oplogade vägar och halt som attan. Inte är det bättre av att jag har en liten bil som jag inte alls känner mig säker med när jag åker hem på morgonen. Dessa jäkla lastbilar som inte tar hänsyn till att det är halt och snösträngar som gör att snön sprutar upp på rutan så man inte ser ett jäkla skit. Nej jag bor nog i fel land...av många anledningar. En kollegas son krockade med en tankbil i morse...hoppas att allt gick bra. Annars var natten lugn, såklart kom det två larm halv sju varav det ena en bit bort, men det överlämnade vi till dagen...får vara nog med övertider nu. 
Sov till fyra och har faktiskt dammsugit och fixat lite här hemma...det känns som jag aldrig hinner göra nåt vettigt för alla jäkla måsten. I morgon ska jag med mamma till frissan så då hinner jag inte så mycket mer, på lördag kommer Lovi och sover över och sen har jag en extra natt på söndag...jaja det får bli som det blir.
Får ta tag i allt efter alla jäkla helger...och hoppas på ett bättre år 2018...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0