sover för länge

Vaknade nån gång efter tio idag och var superpinknödig....gick tillbaka till sängen och somnade igen på en gång och vaknade halv tre...det är fan inte normalt. Jag hade tid hos Rolf tjugo över fyra annars hade jag nog sovit ännu längre. Tog en timme att vakna till liv med hjälp av ett par muggar kaffe...Erik kom och lämnade bromsrören som han hade varit och köpt, dom andra delarna har jag redan här och i morgon efter jobbet kommer han och hjälper mig att fixa bilen. Jag lovade Erik mat i morgon så nu har jag gjort köttfärslimpa och broccoligratäng eftersom jag jobbar i natt så kan det bli lite stressigt att göra det i morgon...jag är ju inte direkt stresstålig just nu.Potatisen kan jag koka i morgon iaf :)
Efter att ha duschat och varit ner till Rolf så kändes det lite bättre, jag var tom in på ica fast det var mycket folk där...jag vill komma ur det här och jag vet att det är bara jag som kan göra något åt det...jag försöker hela tiden men mest går det ett steg framåt och två bakåt....men jag har ju verktygen att ta mig upp igen...jag har ju gjort det förr.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0