respekt

Nu har jag varit ledig en vecka...en vecka som jag inte ens vet var den tog vägen....har nog tyvärr sovit bort den mesta tiden och sen legat på soffan resten...nejdå jag har varit till mamma och hjälpt henne ett par gånger...men dom få gånger jag varit utanför dörren så har jag väntat tills det blivit så sent så jag inte ska riskera att möta så många människor....så många filmer som jag sett dom här dagarna har jag inte sett på flera år...kärleksfilmer naturligtvis....ska det göra ont så ska det kännas ordentligt....
Känner hur jag blir mer och mer irriterad på den där jävla människan...hur fan kan hon tro att hon gör som hon vill....jävla stolpskott...en sån där som inte vet hur man beter sig om man är normal...åh vad jag skulle kunna sänka den personen med bara ord.... men jag står lite högre än vad hon gör så jag låter bli.....kanske jag ska låna ut min bok till henne...Härskarteknik den fula vägen till makt....så kanske hon kan lära sig vägen till makt med respekt... nu är hon bara patetisk.
Nåja det kommer att lösa sig på ett eller annat sätt...återstår att se vilken väg jag väljer.
Önskar bara att det här med kärlek ska göra mindre ont....att jag kan se på han den finaste utan att det gör så inihelvete ont....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0