Advent

Det jag önskar mest av allt just nu är att få vara glad och positiv igen...den jag är egentligen....jag har sovit som en klubbad säl hela helgen, lagt mig tidigt och somnat nästan på en gång och sovit hela natten...helt jävla klappslut. Bilen är hos Jani nu eftersom Erik inte kunde eller rättare sagt inte orkade fixa färdigt den...då överlät han det till Jani. Jag har haft Eriks bil hela helgen...inte för att jag behövde utan för att han sa att jag kunde ha den....vad gjorde jag utan mina fina söner....
Nu har iaf alla jävla stakar och stjärnor kommit upp...tom den bortappade stjärnan är återfunnen, den var ihopfälld och låg så prydligt i en låda...jag fäller aldrig ihop den eftersom stjärnor har en tendens att krångla...men nu kom jag plötsligt ihåg att det var Lina som hade tagit bort alla julsaker när jag var i Thailand och hon vet ju inte om min konflikt med stjärnor...Vet egentligen inte varför jag gör det för det känns inte så viktigt för min egen skull...men det är väl så det ska vara och då rättar man in sig i ledet...nån julskyltning var jag inte på, åkte ut till Lådan och handlade för där kändes det som det var minst med folk....folkskygg? ja det kanske man kan kalla mig just nu...men det är inte så jäkla roligt att träffa nån och dom frågar hur det är och jag inte kan hejda dom tårar som bara kommer.....jävla skit att ha så nära till tårar....
Bara fortsätta att ta på sig den där glada masken....jobbar måndag och tisdag natt....på onsdag är det visning av lägenheter och APT....får se till att ta sig upp i tid...onsdag, torsdag ledig och fredag julfest för Lindesbergs kommuns anställda på Arenan....hur jag kommer dit och hem är oxå en gåta att lösa....
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0