underbar dag

Sov till 10 idag...så jäkla skönt och säkert välbehövligt...underbart väder med sol och värme så efter frukost och dusch så satt jag mig i solstolen på gräsmattan...första gången jag gör det på flera år....jag hade iaf på mig en klänning med smala axelband som jag drog upp lite så benen oxå kunde få lite sol på sig. Så svårt att veta vad som är för mycket här....Anna kom med lilla Älva..dom hade skjutsat Mangnus till jobbet och väntade på Tovali som var med skolan till Kloten...lilla Älva är det sötaste man kan tänka sig och Tovali är en kopia av mig när jag var barn...lika mycket myror i byxorna och har svårt att sitta still...smal som en sticka och inga kläder som passar, min pappa kallade mig benjamin syrsa och solstickan när jag var liten och Tovan ser precis likadan ut :) svårt att sova på kvällarna och morgontrött och grinig som själva fan....vi är så lika...lilla älskade Tova <3 såklart glömdes Älvas räv..men hon har andra gosedjur oxå så det är nog mest räven som saknar henne :) när dom åkt så gick jag ut igen och satt mig i solstolen, men då blev det bara obehagligt när så många gick ut på balkongen och satt och tittade i fönstret.....jag kände att hur fan ska jag göra..ligga kvar här och låtsas som ingenting eller gå härifrån....ingen mobil hade jag med mig ut heller....fy fan för att bo i det här jäkla skithuset....jag beslutade iaf att det var lika bra att gå in igen och gå till ica istället...på väg till ica mötte jag en jättego tjej som jag inte träffat på nåt år då hon inte bor kvar här, men jag följer henne på fb....hon var hos en gemensam vän i byn och det var så kul att träffa dom :) När jag kom ut från ica åkte den finaste förbi och hjärtat flög iväg ner i magen och bultade dubbla slag...hur en människa kan påverka en så....älskade fina <3 känner mig som en jäkla fånge i det här huset då jag inte vill gå ut när det blir kväll..men snart kan jag njuta av fina sommarkvällar i paradiset :) migverket ska komma hit i morgon och kolla hur det sköts i soprum och på balkonger...men det är väl vi 4 svenskar som kastar sopor lite hur som helst och slänger ut sängar och cyklar på balkongerna :( kanske skulle passa på att få tillbaka mina och Eriks utemöbler då.....jag är nog inte ens hemma när dom är här för i morgon kommer en fin vän och vi ska ut på äventyr :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0