jobba och sova

Så var första natten gjord...ganska lugnt och inga larm alls...det är inte ofta det händer men ibland sover alla och ibland är det som att ingen sover ....vi såg en liten älgbebis i skogen mellan Ramsberg och Löa, den var så söt där den vinglade fram på sina ben...mamman stod en bit bort så det var bäst att åka därifrån så inte mamman gav sig på bilen. 
Natten blev lång när det var så lugnt och jag var tröttare än vanligt när jag åkte hem, men väl hemma så kunde jag inte somna iaf...jäkla skit, jag blir så trött på att det ska vara så här och dessutom när jag väl somnat så vaknar jag efter en stund igen....men sen sov jag till 16:30...
Det där oroliga som känns i magen vill inte släppa och jag vet inte vad jag ska göra åt det...det kanske har blivit för mycket med allt, men jag hoppas på att det ska släppa när jag kommer härifrån och åker till paradiset...men jag kommer att sakna den finaste..så det känns inte helt lätt och självklart som det gjort tidigare år...
Satans träningsvärk i magen och armarna har jag oxå...det är efter plankan så det är bara att fortsätt så det går över...dags att hoppa in i duschen och göra sig klar för natt nummer två och hoppas på att den går fort så den här helgen tar slut....det känns som jag bara sover och jobbar men det passar väl mitt asociala liv just nu :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0