fotboll

Mår verkligen skit idag...jag kunde inte somna igår kväll....låg bara och snurrade och en massa tankar om allt och inget...ryggjävel som fortsätter bråka så jag vet fan inte hur jag ska ligga...så då gör jag om samma misstag än en gång...tar propavan, attarax, alvedon, naproxen och tramadol....jag vet att det blir helt fel men till slut blir man desperat och tar till allt som finns...resultatet blev att jag somnade naturligtvis, men sov till klockan var kvart i tre på eftermiddagen....helt snurrig i huvudet och segare än segast...tog två muggar kaffe och två timmar att komma in i duschen...fick tvinga mig själv att äta nåt trots att jag mådde illa för i natt ska jag jobba och behöver vara klar i huvudet om jag ska hantera mediciner. Fotboll på tv:n så jag har sprungit mellan allt jag måste hinna och den....det hade sluppit om jag inte varit så korkad...igen! Men nu börjar det kännas bättre ....skulle kännas ännu bättre om Sverige kunde lyckas få ett mål...eller helst ett par..det ser inte så ljust ut just nu.
Hoppas på att natten blir lugnare än dom var förra veckan, och att det är lugnt uppe i Ramsberg....känns väldigt obehagligt att vara där just nu. Nu ska jag ägna resten av tiden innan jag ska åka till jobbet åt fotbollen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0