En seg söndag=)

Vaknade 9 av ett sms, svarade på det och gick upp och åt frukost. Sen blev det soffan och nån sunkig serie på tv:n såpass tråkig att jag somnade efter en liten stund, vaknade av att jag hade ont i nacken då jag låg konstigt med huvudet, bytte sängplats och la mig på linas rum och somnade om på 2 röda...har jag drabbats av sömnsjuka eller.......

Får nog ta mig tusan lägga på ett kol nu om jag ska hinna det jag tänkt. Kvällen ska tillbringas tillsammans med trollungen då hennes föräldrar ska gå på bio. Det är Vi hade i alla fall tur med vädret igen som visas, jo jag vet den hade premiär för ett bra tag sen men här på landet får man inte vara så kräsen, man får vara glad att det visas nån film överhuvudtaget så man slipper åka 8 mil enkel resa till Örebro varje gång man vill gå på Bio=). Filmen är riktigt kul iaf, har sina poänger, det är mycket man känner igen från sin egen vardag även om det inte blir så dramatiskt som i filmen, men är man inte helt humorbefriad så tror jag nog att man får skratta iaf. Ska bli mysigt att träffa Tovan oxå, har ju inte sett henne sen nyår, katastrof  ju!!!!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jo jag tyckte den var riktigt bra och rolig :) Kramis

2009-01-12 @ 00:06:20
Postat av: Anna

Jag förstooood att jag väckte dej... ha ha ha... För jag fick svar direkt, fast det var ett tomt mess... Yrvaken morsa som försökte få fram ett sms... ha ha =D

Tusen tack för hjälpen!

Kram

2009-01-12 @ 08:45:52
URL: http://annaenglund.blogg.se/
Postat av: Elin

har funderat på relax och spa men både jag och christoffer har svårt med att vara stilla så länge hehe, vi samlar ju pengar till våran resa med, men bio blir det nog och mat men att komma överrens om en film haha så blir nog två hehe. kramiz

2009-01-12 @ 13:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0