En jobbkväll kvar....

fjärde kvällen och dessutom har det varit brandövning...inte många timmar kvar på dygnet, dessutom har jag sovit som ett a...e hela veckan, ett antal fyrbenta saker som tycker att man ska leva rövare på nätterna och sova på dagarna=(. Vore det inte för att jag har så förbenat mycket att göra så skulle jag ägna dagarna åt att  hämnas....härja med dom så dom inte får en blund i ögonen, då kanske dom sover på nätterna.
Prinsessan och hennes pappa kom i går=) ska stanna till söndag, en liten pratkvarn är hon men hon sover iaf på nätterna......
Nej får sätta fart nu om jag ska hinna allt innan det är dags för ett sista pass, börjar iaf inte förrän halv tre idag tack och lov, sen är det dop i morgon och sen blir det förhoppningsvis lite lugnare veckor ett tag framöver.

Kommentarer
Postat av: Hanna W

Skönt att se att inte bara jag har på tok för få timmar på dygnet.

Tala om för din äldste son att han kan ta sig lite tid att uppdatera SIN blogg. :-)

Vi ses på lördag.

2008-09-05 @ 12:53:52
URL: http://argentumstella.blogg.se/
Postat av: Bella

Tag och ät något gott och onyttigt så känns allt så bra. Det ska jag göra.

2008-09-05 @ 14:33:30
URL: http://bellapension.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0