Så var den sista

ungen ur grundskolan=). Hon var så fin på middagen och dansen i torsdags kväll på skolan, en jättefin klänning hade hon på sig den var beige med rutor i vitt och ljusblått och ett ljusblått sidenband under bysten. Modellen var rak och utan axelband, till det hade hon pumps utan klack=) Jag hämtade henne kl 22 och vi körde hem Alex som hade dansat så han blev så varm så slipsen åkte av ....När vi åkte hem så säger Lina plötsligt att vet du mamma ikväll ångrar jag att jag inte gick kvar på Ljusnarsskolan , jaha säger jag förvånat, ja för då hade det inte varit så svårt att sluta säger hon då=) det var väl ändå det bästa betyget Storåskolan kunde få......

I dag var det avslutning i Storå folkets hus och hon var lika fin då med vit klänning i spets och kan ni tänka er....skor med smala remmar och hög klack. Det var tal och uppträdande om vartannat, Alex och Philip ackompanjerade så fint när en tjej sjöng och en annan tjej Angelica tror jag hon hette sjöng så huden knottrade sig, ja det var många duktiga elever på skolan. Anna och trollungen var med också och Tovan var så duktig och snäll och sjöng med när eleverna sjöng ha ha ha det lät för roligt när hon höjde rösten och jollrade med i sången, vad månde bliva av henne=).
Anna och Tovan skulle ju till kyrkan i Kopparberg oxå för att titta på storebrors avslutning så när det var klart i Storå så blev det lite bråttom hem och då naturligtvis så låser jag in handväskan i skuffen...och i den ligger förstås bilnycklarna...som tur var så var bilen upplåst så Anna hoppar in fort som tusan och bänder upp hatthyllan och sticker ner armen och får upp väskan jaja jag vet jag gör såna saker jämt....... men nu kom vi iaf hem i tid.
I kväll har Linas klass fest i Stråssa, ja det hör ju till numera att det ska vara fest på kvällen när man har gått ur nian, Alex mamma ska hämta dom i natt men jag kommer ju naturligtvis att ha telefonterror en gång i timmen för att höra hur det är och det vet hon att svarar hon inte så är det en liten blå ford som kommer farandes med en jäkla fart=) Nu är det dags att ha en liten kontakt och kolla läget höres ev senare......


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0