Värsta slöa dan

har det varit idag=). Har tamejsjutton inte gjort ett dugg...måste ha såna dagar oxå, så batterierna kan laddas, men nu måtte väl mina batterier vara laddade iaf^^).Äldste sonen har gjort mig sällskap, han har heller inte gjort en släng idag, fått på sig kläder men det är oxå allt. Lisa hon är kvar i Ställdalen och jag har inte en aning om när hon kommer hem, ska åka till Vasselhyttan om en stund och hämta Lina sen får jag väl se om den andra unga damen hör av sig och ska hämtas eller om hon tar sig hem ändå.
Dom enda det är fart på i det här huset är katterna för dom far då fram som två torra skinn och är både högt och lågt, ibland undrar jag om dom inte har några slags inbyggda vingar som dom snabbt fäller ut och flyger upp på höga skåp med.....för hur högt kan en katt hoppa egentligen?
Nej nu är det dags att ta blåa faran och styra mot Vasselhyttan, hörs kanske senare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0