Jag vet ju att

jag har en jättefin o go son (jag har två) men jag har oxå en jättego lillebror  Johan heter han och han bor i Lindesberg, tack Johan du har räddat morgondagen hoppas jag kan göra något för dig nån gång, när du än behöver så finns jag där för dig. Ugly Betty o dom desperata hemmafruarna har annars förgyllt min kväll som vanligt på tisdagarna=) har tydligen inte så stora krav^^). Väntar på den yngre prinsen i mitt liv (som vanligt) så man kan lägga sig och komma till ro. Han har iaf fått schema på de ämnen han ska läsa till hösten och även fått klartecken att ett fjärde år är beviljat så det känns iaf bra, tar en dag i taget och ett problem itaget, ska titta om det är nåt mer att se på tv annars blir det natti natti för idag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0