Söndag morgon

och jag är INTE pigg=). Kom inte isäng förrän halv ett igår iaf=) Lina var ute och kom hem vid 23.15 och det berodde på att hennes mor satt i telefon och pratade med Carro i två timmar ( så roligt att man har så mycket att prata om med sin kära svärdotter) och Lina hade ingen nyckel med sig och det hade hennes syster inte talat om för mor så när jag slutat prata ringde jag upp henne på mobilen och då visade det sig att hon hade försökt ringa hem, men det var ju upptaget^^), nåja jag tror ju inte hon var ledsen för att hon fick vara ute med kompisar lite längre än hon brukar. Lisa o Rickard var på fest i bångbrofolkan och Erik var chaufför hörde bara när dom kom hem men har ingen aning om vad klockan var. Regn o rusk idag men det kan vara detsamma för jag ska ändå jobba=( börjar halv tre och det är inget jag längtar efter precis.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0