Trött som

bara attan, men måste ändå vara vaken till åtminstone halv två, eftersom yngsta terroristen är i Ställdalsparken och det slutar kl 1 och sen tror jag att bussen går kvart över. Det är för jäkla märkligt att när man får gå och lägga sig då är man pigg som en lärka, men om man av nån anledning måste vara vaken ja då är man så trött så man skulle kunna somna stående... mycket märkligt=).Börjar iaf jobba kl 13 i morgon oxå så det är ju ingen fara att man försover sig iaf, sen är jag ledig på måndag men dom två kommande veckorna ska vi inte tala om för då får jag kräkreflexer=(. Nej måste hitta på att göra nåt för annars somnar jag rakt upp o ner och nu är det ju iaf inte mer än en timme kvar att vänta, så natti för idag hörs i möra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0