Flyttstäd

Somnade nog lite för tidigt igår, för det straffade sig med att jag var klarvaken igen kl 2....var bara att kliva ur sängen och kolla på tv ett par timmar innan jag kunde lägga mig igen och lyssna på en pod och somna....vaknade vid tio och hade en  tanke om att stanna i sängen hela dagen....men den villfarelsen tog snart Lina ur mig då det var dags att städa ur lägenheten hon flyttat från. Där hon och Charlie bott i 5 år, den första lägenheten hon haft. Men nu bor hon,Lucas och Charlie i ett stort fint hus.....Städningen gick som en dans då vi var så många som hjälptes åt och nu är det klart....det var fjärde ungen som bott i det huset....Anna,Erik,Lisa och Lina....bara Tobias som inte bott där....men Anette bodde också där en tid...men nu är det nog slut med Englundare i det huset.
Känns lite ensamt och konstigt att bo själv i det här huset....lite otryggt...men nu vet jag ju att det kommer nya hyresgäster hit om bara ett par veckor. Hyresgäster som jag vet är helt ok och att det kommer att bli lugnt här...men jag sknar dom fina hyresgäster som bott här det senaste året....dom hade jag gärna haft kvar.
Måste ta tag i tisdagens alla måsten i morgon, alltså förbereda inför det.....men som vanligt måste jag ha kniven på strupen för att få något gjort....det som jag hade hela helgen på mig att göra egentligen....när allt är klart så hoppas jag att jag får må bättre, får hitta kontakten med mina känslor igen....inte bara vara helt avtrubbad....det har jag varit alldeles för länge....såklart inte med kärleken till mina underbara ungar och så han....den finaste....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0