förkyld och nya tag

Vilken jävla skitnatt...somnade efter tre nångång och vaknade en gång i timmen....totalt tät i näsan och då har jag naturligtvis andats med munnen och säkert snarkat en del...munnen var torr som fnöske och det gick nästan inte att svälja vatten..en förkylning var det sista jag ville ha nu, men eftersom Lovi var snorig och hostig så är det bara att inse fakta...barnbaciller är giftigare än huggormar. Vaknade halv tolv av telefonen men hann inte svara och iddes inte ringa upp...då kom ett sms..hoppade in i duschen och hoppades på att må lite bättre sen, men det var inte så mycket med det....klädde på mig och drog ner till Rolf eftersom jag inte ville ringa återbud med så kort varsel...men när jag kom dit så möttes jag av en skrattande Rolf...du skulle ju ha varit här igår...men vafan....är det så jäkla svårt att hålla reda på tider...ja tydligen...nu fick jag skämmas igen men som tur är så är han van vid virriga kärringar så jag fick en ny tid nästa vecka....då jäklar ska jag inte glömma den.
Hämtade kanyler och ögondroppar till mamma på apoteket och åkte ner med det till henne...syrran var där så vi tog en fika med mor och pratade en stund. 
Fick för mig att ta bort alla jäkla julsaker så nu har fröken kaos ställt till ett nytt jäkla kaos i lägenheten...kan ju aldrig göra en sak i taget utan påbörjar det ena efter det andra så nu ser det ut som ett bombnedslag....men jag är lugn...det reder sig om några dagar....
I morgon är det dagsför en ny jobbperiod...känns skönt, att gå hemma och dra benen efter mig är inte riktigt min grej...ska ta tag i träningen också...nu ska jag vända det till nåt bra....jag vet att saknaden har varit en stor del av mitt dåliga måeende, men jag får stänga av och fokusera på att må bra...det är det viktigaste just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0