En pratstund i natten

Ja vad ska man säga om gårdagens utgång...kul att träffa lite folk och inte bara sitta här för mig själv....men...jag kan ju säga att på det stället var det väl inte riktigt det klientel jag skulle umgås med...för att uttrycka det milt...inte alla naturligtvis men merparten. Alltför många som blev alltför fulla...sånt ger mig bara obehagskänslor...jag kände ett tag att jag också blev lite för snurrig i huvudet, men då gick jag ut en sväng och sen kändes det bättre.Det var dom där jäkla shoten som Peter envisades med att beställa hela tiden...ja jag vet det är frivilligt att dricka dom, men eftersom jag aldrig dricker sprit så behövdes det inte så mycket innan det började snurra...blev iaf bara en cider för jag tappar aldrig begreppet om att det är nog som tur är.
Som vanligt gick jag hem tidigare...känns inte så kul att gå hem själv till det här huset....men jag hade hjälp av den finaste i telefonen...känns tryggt bara det att veta att jag kan nå han där även om han inte kan göra så mycket just i stunden, men han vet att det hänt nåt iaf och det räcker för att jag ska känna mig lugnare...inte lugn men lugnare.
En trevlig pratstund med han i natten..känns som mycket länge sen då han skrämt mig av nån anledning...men i natt kändes det bra...jag blev glad av han....han som jag älskar lika mycket som dom andra jag älskar....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0