Alicia och Benji

Vaknade tidigt idag...eller tidigt...det beror på hur man ser det...för mig är 10 tidigt och en väldigt bra tid att vakna.
En mugg te och sen for jag upp till Ställdalen och körde ett pass...hem och gjorde mig iordning och åkte ner till mamma...såklart hon var utan acetylsystein och det säger personalen till om när dom tar sista tabletten...vet inte hur många gånger jag sagt att dom måste säga till när dom tar sista röret eftersom jag inte är ner varje dag...men som vanligt....man måste skriva lappar om allt, annars finns det tydligen inte...
Tobias kom med Alicia och Benjamin som fick träffa mormor Sigrid en stund innan vi åkte och hämtad lina och Charlie hos Evelina. Sen lämnade vi Benji med Lina och Alicia följde med mig hem....Tobbe och Linda ska byta kök så den här helgen ska dom riva ut det gamla köket och barnen ska vara här. 
Alicia och jag har haft fredagsmys med chips och läsk och en film....jag tror farmor är tröttare än Alicia...höll på att somna under filmer, men eftersom lillskruttan talar oavbrutet så hade jag inte en chans till det....efter saga så ska hon nu sova, men eftersom hon är en riktig pratkvarn och nattuggla så verkar John Blund vara långt borta...och jag har lovat att sitta här tills hon somnat....
När jag har nån här så tänker jag inte så mycket och det är skönt...hatar den där klumpen i magen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0