Jobbvecka

Med lite support från en fin vän så var det bara att slänga dom två mejlen som fanns på min hotmail....bra med vänner som inte blir lika arga över min klantighet som sonen...eller det kanske han blir och tycker att jag är superjobbig men han visar inte det iaf....sov lite för länge idag efetr en massa jäkla konstiga drömmar...undrar varför jag drömmer så mycket...och så konstigt. Det lär väl bli en sen kväll nu då men det gör ju ingenting eftersom jag ska jobba i morgon natt.
Var ner till mamma idag och tvättade...hjälpte henne att ta fram kläder och fixa med allt hon behöver ha med sig till usö på tisdag. Eftersom jag jobbar så ska en tjej följa med henne, men det är en van fd personal så det kommer att gå jättebra. 
En lång vecka med jobb måndag o tisdag...APT på onsdag, ledig torsdag men då måste jag åka ner till mamma igen så där rök den enda lediga dagen...sen jobb hela helgen....men sen är det 9 dagar ledigt igen så det finns ingen anledning att gnälla.
Jag kämpar med att stänga av...ibland lyckas jag ganska bra tycker jag men så kommer alla känslor över mig igen när jag minst anar det och så står jag på ruta ett igen....men det speglar väl hela mitt liv antar jag...ett steg framåt och två bakåt....
Just nu är fb bara jobbigt tycker jag så jag förstår inte vad jag gör där egentligen....har blivit som ett slags gift...eller en mani...hur botar man det? Alltför många timmar som man kunde göra nåt vettigare av lägger man ner på fb...hur sjukt är inte det....ska nog avsluta kvällen med en film, men den filmen jag kände för att titta på har jag inte...Happy Feet...så underbar film...han är så söt den lilla pingvinen och filmen har ett så fint budskap....varför har nästan bara barnfilmer det? Jag blir nog fan aldrig vuxen...nu är det nog försent....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0