lillprinsen

Jäkla nätter när jag är ledig...vaknar varannan timme och ligger och får sno innan jag somnar om och när jag väl gör det ordentligt så är det morgon och jag kan inte få upp ögonen och sover till mittidan....
Vaknade med ett jäkla ryck och for in i duschen, jag hade ju tid hos ortopedteknikern halv tre ...men herregud ska jag verkligen ha det där åbäket på benet för att mitt vänstar knä lever sitt eget liv...450 kronor för att se ut som en robot och aldrig i livet att jag går ut och riskerar att den finaste ser mig i eländet...får nog fan bli en operation iaf och få knähelvet på plats.
Åkte in i Löa och hälsade på lillprinsen med guldlockarna....han är ju så himla söt...eftersom jag missade hans 1 årsdag så fick jag kompensera det nu med en grävskopa att ha i sandlådan...han är så go den ungen och älskar allt som är bilar, traktorer och grävskopor..åh vad man ska få oroa sig över den ungen när han får sin första cross vilket inte kommer att dröja alltför länge med den pappan :)
Projekt storstädning har påbörjats och ikväll har jag fortsatt med köket...tvättat fönster och bytt gardiner...det tar lite tid för ryggen är inte med mig alla dagar och jag vill inte riskera att få så ont som jag hade för en månad sen...räcker med att magen gör ont men till det finns iaf omeprazol...
Den där inneboende dottern är inte till nån hjälp om nu nån undrar över det....lika bortskämd nu som förut...ja det är mitt fel det är jag medveten om, hon var min minsta, bodde hemma längst och eftersom jag älskar henne så kommer hon undan med det mesta...såklart jag älskar alla mina barn lika mycket men hon är nog bortskämdast tyvärr...
Tyckte jag hade koll på hur han jobbar han den som ständigt är i mina tankar, men nu vetifan...har noll koll....em idag och igår iaf...men sen då....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0