Solen skiner idag

man blir alldeles förvånad, trodde den hade försvunnit för evigt, men den är säkert bara framme och retas, försvinner nog lika fort igen=). Vaknade sju imorse och trodde att klockan var mycket mer^^) men jag var ju inte sämre än att jag kunde gå och lägga mig en stund till=) gick iaf upp strax före 9, har man sovmorgon så har man...ska hoppa in i duschen nu och ut med jycken gå o handla fixa lite mat och sen ila till tåget för att göra SISTA passet på Grönboda på fyra veckor och om fyra dagar bär det av norrut^^). nej nu måste jag sätta fart hörs ikväll.

Kommentarer
Postat av: Anette Englund

Närå syster yster jag inte senil,inte än iaf(virrig kanske);-P.Det va bara det att jag ändrade rubriken,men eftersom jag inte är så haj på det här än så visste jag inte att man va tvungen att ta bort det andra :-(.Pillutta dig...

2007-07-12 @ 13:58:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0