Riktigt duktig

har jag varit idag och bakat bullar=)kände för att göra det, jag har väl inte bakat bullar på evigheter, har helt enkelt inte haft lust och så bakar dom ju på Kopparhallen^^) men inget är väl som hembakta bullar och bullfian i huset(Lina) blev ju glad förstås. Lisa har jag sett typ tio minuter i helgen, var hem en snabbis och sen bar det av till Ställdalen igen, Erik är hos *superkusinen* och grillar o antagligen dricker öl=)Lina o jag har laddat upp med godis o läsk och kanske det kan vara nån bra film på tv4film är ju så himla regnigt o tråkigt så det känns som att slappa framför tv:n är det enda man har lust att göra=).

Kommentarer
Postat av: Fru Linné

Jag satt bara och surfade runt lite bland bloggare som var i ungefär min ålder och hamnade av en slump på din. När jag fick se Ställdalen nämnas så tänkte jag att jag skulle lämna en kommentar. Jag har släkt i Bångbro och min mormor och morfar bodde i Ställdalen vilket betyder att min mamma också är uppvuxen där. Tittar nog in igen lite längre fram.

2007-07-07 @ 22:35:50
URL: http://jungfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0