Så mycket man

hinner bara man vill. Slutade kl 16 idag pga personalmöte som inte gav ett j...a skit, eftersom vår chef har semester, men möte det skulle vi minsann ha , akta dig för att kommunen skulle skänka bort nån timme eftersom personalmötena är schemalagda numera och obligatoriska efter j...a skit EU lag om nya arbetstider och därefter ett schema som f-n skulle ha, men skyll inte på mig ,jag röstar nej om ALLT som har med EU att göra. Men iaf när jag kom hem så var prinsessan hemma, hon och hennes pappa var in en sväng på jobbet så jag visste ju att hon hade kommit, så då gick vi till affären och handlade inför Linas kalas imorgon Lisa var också med, sen gick vi till krokfors och gungade, var in en snabbis till gammelmormor, Wilma skrek i högan sky bara hon tittade på henne så vi gick hem, prinsessan badade( under uppsikt av faster) jag bakade tårtbotten , gjorde kvällsmat till Wilma, plockade in tvätten diskade o duschade, sen ringde prinsessans mamma på order av hennes pappa, för han kunde inte själv för hemvärnet hade blivit utkallade för att leta efter en farbror som har försvunnit i Vingåker, han har varit borta sen igår.Hoppas dom hittar honom. Prinsessan och faster Lisa gick och lade sig, hon sover på Lisas rum eftersom jag jobbar i morgon och båda somnade som klubbade sälar, Lina gick också till sängs tidigt ikväll men det har sina orsaker som jag återkommer till,tonåringar är billiga ibland så mycket kan jag iaf säga^^).Ska uppsöka sängen jag oxå (Erik har oxå kommit hem och är på sitt rum)för att  möta en ny dag med världens goaste prinsessa, älskar henne till månen och tillbaka och hennes föräldrar oxå som låter mig ha henne lite då och då, den här gången stannar hon till tisdag kväll, 6 underbara dagar med farmors hjärtegull<3.

Kommentarer
Postat av: Jungfrun

Ja, nu fick jag veta......jag undrade just i ditt förra inlägg vem som var prinsessan. Ett tag tänkte jag att det kanske var en hund......men det var ju minsann helt fel ;-)

2007-08-17 @ 05:46:12
URL: http://jungfrun.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0