värsta veckan

Nu är värsta jobbveckan gjord....fem nätter. Är ledig två och jobbar två igen....ett tufft schema, alltför tufft just nu.Men med härliga kollegor så har det funkat och den mest fantastiska chef man kan ha....till skillnad från den andra som har mycket att lära av henne.....allt skulle kunna vara hur bra som helst, men så är det allt spring....går mellan 3 och fyra tusen steg från 00-07....blir ett par kilometer på efternatten och det känns i knät, är livrädd att det ska bli nåt tokigt med det.
Men jag kämpar och provar ett tag till....kommer på chef nr 2 att ljuga om en massa saker, men jag vet inte riktigt hur jag ska konfrontera henne....måste hitta ett sätt...ett bra sätt, men det löser sig....
Ska ner till mamma i morgon, jag har inte varit där sen i torsdags så nu längtar jag efter henne....törs inte tänka på när hon är borta, barnsligt kanske men det är sån jag är och jag tänker inte ändra på mig.
I helgen kommer två av dom jag älskar mest och sover hos mig,mina lyckopiller....dom som får mig att orka vidare....drömde så konstigt idag, drömde att jag skulle vara fyllechaffis åt den finaste och hans kompis ( nån som jag inte ens tror är hans kompis ) och han frågade något som jag blev helt ställd av....något jag förnekade trots att det var sant och sen fick jag dåligt samvete och försökte hitta han för att säga sanningen och då var han borta.....han finns där nånstans iaf trots att jag är totalt tom på känslor just nu......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0