tar på mig masken

Vaknade halv sex i morse och var klarvaken....kanske lika bra det eftersom det var ett rehabmöte idag.....arbetsträning några veckor till....det klarar jag.....jag biter ihop och fixar det precis som jag alltid gjort.....trots att jag vet att jag kanske smäller in i väggen igen...men vad spelar det för roll.....
jag gör som alltid, sätter på mig masken och låtsas som att allting är som det ska......
åkte ner till mamma, där jag känner mig trygg....men ringde henne först så hon skulle hinna vakna och förhoppningsvis inte vara så grinig.....den strategin funkade, möttes av en pigg och glad mamma igen....den mamma jag saknat....kändes bättre när jag åkte därifrån men den känslan försvann fort när jag kom hem....vill bara sova och komma härifrån....måste ändå försöka städa och fixa inför helgens besök, det är nåt jag ser fram emot....ett ljus i mörkret.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0