Trött på lögner

Somnade vid halv ett i natt och var vaken två igen....lyssnade på poddar och somnade om vid femtiden...vaknade halv nio och fortsatte lyssna på poddar....somnade igen halv ett. Gick upp och tog en macka och ett glas juice.....hittade inte orken att kliva ur sängen så jag lyssnade på ännu en podd.....somnade och vaknade halv fyra. Ja så ser mitt liv ut just nu....har jag inget som drar mig ur sängen så blir jag kvar där.....med den sista av viljekraften så klädde jag på mig och åkte ut till  Lådan för att handla de kakor mamma vill ha  och fortsatte sen ner till henne där jag plockade ur allt gammalt ur kylskåpet, hällde ur och diskade de flaskor hon har i rullatorn.....dammade, dammsög, torkade golven, bäddade rent, tvättade och skurade badrummet.....så nu kan mamma komma hem.
Kände hur livsviljan kom tillbaka.....den där styrkan jag egentligen har men som jag tappat en tid.....så nu ska jag ifrågasätta alla lögner och inte låta mig falla på grund av falska människor....
Det första jag kommer att begära att se kommer inte att finnas....så har det varit alldeles för länge.....men jag kommer att fortsätta kämpa för det som är rätt....är så jäkla trött på lögner och efterkonstruktioner.....tror på karma.
Till er som jag älskar mer än något annat, jag kommer alltid att fortsätta älska er....nu och för alltid.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0