Kvalitetstid med mamma

Hade mobilen på väckning 10....gick upp och tog två alvedon för att kunna stå ut med smärtan. Var så jäkla trött så jag klarade inte att vara vaken längre än till 12....somnade en stund och vaknade två....upp fort som tusan och in i duschen innan det var dags att åka ner till mamma. Så skönt att bara kunna åka ner till henne och bara vara då Anna och Tovali handlar åt henne idag. Är så glad för mina underbara barn som finns där för mormor när hon behöver det och avlastar mig när knäet gör för ont.....
Lina skrev och berättade att hon och Lucas skriver på för huset i morgon....så skönt att se hur bra det går för mina fina ungar....en liten till kommer i oktober...nummer 11.....är tacksam att alla mina fina ungar har hittat bra partner....ja en hade jag önskat ett bättre liv, inte för att hon inte skulle fixa det själv utan för att partnern inte är den bästa....lögner är bland det värsta jag vet och han har svårt med sanningen....hoppas det går bra ändå och jag kommer att finnas där precis som hennes syskon......vi finns alltid där för varandra! morgon ska jag åka till Ludvika med Maggan....nåt jag lovat henne då hennes bil är på verkstan....har jag lovat nåt så håller jag det hur jag än mår, så är det bara.
Ledig till söndag natt...så skönt. Är nåt jag ville fråga den finaste men jag får vänta.......är fortfarande för rädd......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0