hjälp att gå framåt

Natten gick som vanligt.....bra fram till 2-3 då det tar stopp i benet och värken kommer. Men jag kämpar på....vet som inte hur det här slutar.....svårt att sova när jag kom hem då det snurrar alldeles för många tankar i huvudet. somnade vid niotiden och vaknade elva av ett meddelande på messenger....får väl skylla mig själv att jag inte stängt av ljudet på telefonen.
Försökte somna om en stund men vid ettiden gav jag upp och gjorde mig iordning för att åka till mamma, men innan jag hann dit så ringde Lina och ville ha skjuts till Lådan. Charlie är ju fortfarande sjuk så hon är hemma med henne. Åkte ner till mamma efter det och hjälpte henne med det som behövdes....
Hem och la mig på soffan och tittade på tv, fanns som ingen ork till nåt annat och då hände nåt som inte hänt på kanske ett år....jag somnade på soffan, vaknade och somnade igen flera gånger. Det gick som inte att vakna helt....men jag tror inte det påverkar sömnen i natt för jag är lika trött ändå. Jobbar onsdag och torsdag natt, måste komma ihåg att få nytt inloggning i morgon, att det ska vara så svårt att komma ihåg.
Nu hoppas jag bara på att jag får den hjälp jag behöver för att kunna gå framåt och kanske få en bättre självkänsla.....att inte vara så rädd för att släppa nån inpå mig, att vara den jag är utan att sätta på mig den där masken, den som inte är jag egentligen.....den som jag bara är med min närmaste...den som bara vill vara glad och lycklig och ge kärlek..........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0