blåsa i ögat

Var ner till mamma igår för att jag tänkte att jag skulle kunna ta det lugnt på söndagen och bara vara....skulle aldrig ha tänkt så. Klockan 8 i morse så ringde telefonen, det var en personal från treskillingen som talade om att mamma hade fått en vit blåsa i ögat....mitt på pupillen. Inte mycket jag kunde göra åt det men senare ringde en sköterska och sa att mamma skulle till ögon på usö i morgon. Bara att åka ner då och se till att hon har pengar, ta fram kläder och rullstol...tvättade håret på henne också så hon såg lite fräschare ut....så det blev min slapparsöndag....är iaf glad att dom fixade nån som kan följa med henne då jag inte kan i morgon....ska ju träffa någon på regionhälsan....håller tummarna för att det blir bra och leder någonstans för såhär kan jag inte må.Totalt känslomässigt avtrubbad trots att jag älskar så många.....det får inte fortsätta så, jag måste få verktyg att ta mig ur det här för jag inser nu att det fixar jag inte själv.
Har så fruktansvärt ont på nätterna i knät, inte bara i knät utan det strålar upp i ljumsken och jag vet inte hur jag ska ligga med benet....funderar på om det är värt att fortsätta men jag provar väl ett tag till.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0