maktlös

Sova ett par timmar och vakna....sova ett par timmar och vakna...så ser mina jäkla nätter ut....har så ont i knäna så jag vet fan inte hur jag ska ligga....en stund på höger sida och en stund på vänster....en stund med benen tillsammans, en stund med ett ben uppdraget och ett ben rakt....fy fan vad trött jag är på att ha ont.
Åkte ner till mamma och fikade med henne, hade bestämt att jag inte skulle göra en massa måsten utan bara sitta med henne och prata.....det känns inte alls bra med hennes boende just nu....personal som inte kan vara neutrala utan lägger sina egna värderingar i sitt jobb....vilket man inte får göra....slarv med det mesta just nu ser det ut som....men som anhörig känner man sig maktlös....hade jag jobbat så hade jag kunnat skriva avikelser åtminstone men nu vet jag varken ut eller in....Skulle in på ica efter att jag varit hos henne men det stod en bil utanför och eftersom jag inte mår så bra just nu och känner mig fet och äcklig så ville jag inte gå in.....men såklart kom han ut precis när jag åkte en extra sväng runt parkeringen och sen klarade jag inte att gå in i affären ändå....måste bara klara att gå in i tingshuset i morgon och rösta.....gode gud ge mig styrka att fixa det....annars blir jag helt olycklig....
En positiv sak....jag gjorde iordning spenat med creme fraiche och åt det....måste till nåt som är enkelt och lätt att äta så funkar det bättre....det gjorde mig glad iaf.Har ju lite att se fram emot ....både den 22/9 och 3/11.....två fester som kan bli roliga.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0