Låg

Ja vad säger man om valet....har inte orkat titta på tjafset på tv idag....är så jäkla trött på allt sånt. Vet inte riktigt vad det är men jag har varit så låg hela dagen.....borde inte vara det så jag förstår inte varför. Har mest legat på soffan och tittat på serier....och väntat på att det ska bli kväll så jag får sova....orkade inte ens gå in till grannarna när Tina kom och bjöd in mig....hoppas på en bättre dag i morgon, då är det veckans handling åt mamma och lite annat som ska göras hos henne, då går den dagen fort iaf. Det är nog det som gör mig låg och ledsen, det att jag är så begränsad och att jag inte ser nåt slut på den här väntan....8 månader av väntan. Tur att jag inte visste det från början för då hade jag aldrig orkat.....
Sov så lugnt och skönt i natt när jag visste att jag inte var ensam och så tankarna som var hos någon som gör mig glad, lugn och trygg......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0