Fönstertvätt

Vaknade före åtta idag....det är alldeles för tidigt för mig då är jag supertrött hela dagen eftersom jag inte somnar förrän vid ettiden.Låg därför kvar och lyssnade på poddar och lyckades slumra till en liten stund.
När jag tittar ut genom köksfönstret står det helt plötsligt två container på gården och emellan dom står min bil....trångt som satan att försöka trixa sig fram med bilen men med envishet och ilska så gick det till slut. Jävla klappträn som ställer dom här när det är Laxbrogården dom ska renovera....ska dom köra saker med skottkärra eller hur har dom tänkt sig....tror inte dom tänkt överhuvudtaget för det finns inte en enda människa som har två fungerande hjärnceller när det gäller dom här husen...åkte runt lite bara för att komma bort en stund och när jag kom hem igen fikade jag med mina vänner från Kosovo....deras lilla tjej har inte fått börja skolan än trots att det har gått ett par veckor....skolan är skyldiga att fixa assistent åt henne men det händer ingenting....att hon sen dessutom ska sättas i femte klass när hon gick i trean innan hon kom hit är ju helt sjukt....hur ska hon kunna hänga med när hon inte fått börja samtidigt med dom andra eleverna.....rimligtvis borde hon få gå i fyran, det är en smart duktig lillgammal tjej men eftersom hon inte orkar gå hela dagar i skolan så vore det väl logiskt att hon inte sätts i femman redan nu 
Var ner till Löa och lämnade kuvert till Lisa så hon kan skicka in om graviditetspeng då hon har ett fysiskt tungt jobb och fick låna hennes fönstertvättare...jäklar vilken bra maskin...fönstren blir rena och jag behöver inte anstränga mig....precis som det ska vara.
Mr Confused får som vanligt mig att bli just det....confused.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0