En rolig helg

En rolig och fin helg har det varit. Tobbe har fyllt fyrtio år och hade sin fest igår....jag åkte med Jeppe och Erik dit, så skönt att slippa köra...Tobbe hade fixat ett stort tält från försvarsmakten så alla gäster skulle få plats det var ca 30 personer och han bjöd på en massa god mat som han fixat på grillen...vin och öl och drinkar fanns det också och det måste jag säga att det var jäkligt längesen jag drack så mycket under så lång tid....klockan var halv fyra innan jag insåg att jag hade fått nog för längesen och gick till Wilmas rum och hoppade isäng....det tog inte många minuter innan JB kom....vaknade men en känsla av illamåeende och dunderhuvudvärk....fy farao vilken onödig känsla det är egentligen....göra sig sjuk när man inte behöver det, men eftersom det var en rolig,trevlig fest så får jag se det som att det var värt det....men inget jag tänker göra om i brådrasket....
Han skrev sådär dumt igen på fb....kommenterade mitt inlägg och det känns bara konstigt....jag försöker att ignorera och bara vara neutral i mina svar....kanske det är jag som överreagerar men jag får den där otäcka känslan i magen när han gör så, det känns inte ok...inte när han skriver på messenger heller...
Skickade på snapchat till någon annan istället....någon som gör mig glad och som jag litar på och inte är rädd för....det kändes mycket bättre.
Ska försöka komma i säng i tid ikväll....inte för tidigt för då vaknar jag mitt i natten, men såpass tidigt så jag orkar vakna före sju och ringa vc..och hoppas på att jag mår som jag ska igen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0