Vägglöss

Glömde ställa mobilen på väckning i morse så det blev lite för länge med sömn även idag.....inte lika länge men ändå....konstiga drömmar varvat med mardrömmar som vanligt....är det min rädsla för operationen och hur det ska bli som spökar....ingen aning men en orsak kanske.....fick iaf på mig kläder i rimligt tid, bäddade sängen och plockade undan lite....men sen var orken slut och jag hamnade i soffan med tårar som inte vill sluta....försökat ta kommandot över mig själv och åkte till ica....men där var det tvärstopp...man kan inte gå in på ica med tårar som bara rinner och det inte går att hejda....vad är det som händer...varför känner jag så som jag gör...det är precis som när Anette gick bort och jag inte kunde hejda när gråten kom.....är det för att jag är så rädd för att sövas och orolig för hur det ska funka med allt efter operationen.....jag vill inte be för mycket om hjälp heller, jag vill inte vara en börda för någon.....det får bli som det blir...jag har insett att jag inte kan göra mer nu.
Min lilla bästa kompis, Albesa från Kosovo har kommit hem idag från Uppsala där hon gjort en fjärde operation....så tapper och modig min lilla vän. Är så glad att dom fått uppehållstillstånd och får stanna här och får hit sina tvillingar på 9 år som måste ha saknat sina föräldrar och syskon nåt fruktansvärt.....var in till dom och fikade i kväll och är så glad att dom är hemma igen, det känns mindre ensamt då och kanske jag blir gladare också...vem vet.
Tycker så synd om Maggan också som fått vägglöss i sin lägenhet på Laxbrogården....nu förstår vi varför alla fönster stått öppna och lägenheterna tömts....så när lössen inte hade mat så sökte dom sig till den lägenhet där det fanns....Nomor kommer på onsdag och ska hjälpa henne....jävla skithyresvärd och den där jäkla feta gubben som ska vara som nån slags vicevärd som bara mörkar allt som händer och inte kan vara ärliga och tala om att det fanns vägglöss på Laxbrogården.....det är bara för mycket med allt som händer just nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0