Kryckor

Förstår nog varför jag blir så trött och ledsen hela tiden.....det blir för mycket med allt jag måste ordna med inför operationen och samtidigt se till att allt kommer att funka hos mamma....saknar Anette så det värker....vi skulle ju vara två som tog hand om mamma, vi skulle ju hjälpas åt med allt.....sen rädslan, den där rädslan att något går fel och då finns ingen som tar hand om henne....försöker ta bort alla dumma tankar, men det är svårt när jag är ensam här hemma....
Har iaf bäddat rent, tvättat och städat köket....får ta resten i morgon och på onsdag. 
I morgon kommer en vän hit med kryckor så slipper jag krångla med sjukgymnasten om det...så snällt av henne att erbjuda mig att låna hennes....har ingen aning om det är nåt mer hjälpmedel som behövs men det får jag ta då.....orkar inte bry mig så mycket om vad som behövs och vad som händer efter operationen.....har du nån som kan vara hos dig och som kan hjälpa dig frågade läkaren....korsade fingrarna när jag svarade.....det ska nog gå ändå....eller det måste gå för så här kan jag inte må länge till.....det kommer att bli bra till slut, det tror jag verkligen.....det bara måste bli bra......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0