Paradiset

Åkte till sommarstugan i Kölsjön igår och var där hela dagen....Lisa och John kom efter jobbet och Rickard på fyrhjuling lite senare. Så underbart där, lugnt, tyst och inte en människa i närheten...var till Solrosen och köpte blommor till Anette som jag åkte och planterade....känns så jävla sjukt att göra det....hon ska inte vara där...hon ska vara bortrest och komma hem snart....jag är halv utan henne....visste inte att det kan göra så ont så länge....pratade med Jeppe i lördags och han kommer med familjen om två veckor....om det gör så ont i mig hur ska det då inte kännas för han.
Idag var en sån där handlingstisdag åt mamma igen....åkte ner och tränade en timme först och samlade krafter...fy tusan vad jag hatar dom där dagarna....ska jag bära varorna från affären och behöva vila flera gånger eller ska jag ta kundvagnen till bilen och gå tillbaka med den och det tar stopp för jag går för långt.....pest eller kolera...men jag biter ihop och gör det som känns bäst just där och då.
Kan inte vara hemma heller då tycker jag att väggarna ramlar över mig och det gapas på alla jävla språk...är ju tvungen att ha fönstren öppna i värmen....så det blir många bilturer....såg den som gör mig svag....blir glad bara av det....alltid något....
Ska försöka sova i någorlunda tid idag och komma iväg till paradiset vid Kölsjön så fort som möjligt....har nog inte insett innan jag tvingats tillbringa så mycket tid hemma hur mycket jag inte vill vara här......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0