naiv igen

 Vaknade av att telefonen plingade och när jag kollade på klockan så var den fem över sju....hur kan man vara så dum så man skriver på messenger så tidigt och dessutom nåt som inte är alls viktigt....inget jag tänker svara på iaf....så började min dag och fortsatte i samma anda. En man jag litade på visade sig vara precis så falsk som alla andra....varför kan jag aldrig lära mig....måste jag vara så naiv och lättledd hela tiden....men jag litar forfarande på han...den finaste....han har aldrig gett mig en anledning att tvivla och jag tror att han är den enda mannen jag någonsin kommer att lita på överhuvudtaget....jag har försökt, men det slutar alltid i katastrof....
Var upp till Anette och tände ett ljus och pratade med henne en stund.....träffade en kvinna där som liksom jag söker lugnet och stillheten där....åkte över byn och såg nån som gav mig ett hugg i magen....vet inte hur och varför men jag var inte beredd.....så det blev ett planlöst åkande tills jag kunde åka hem igen....tittar på hockey och tar en öl för att fira att nu är det tre månader sen jag skippade ännu ett beroende....jag kan när jag vill...och vill jag något så är det bara fokus på det och envisheten tar mig dit......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0