moster och kusiner

Vaknade vid tre i natt och var klarvaken...gick upp och kollade på tv en stund innan jag gick tillbaka till sängen och lyssnade på en podd....världens bästa sömnmedel...tog max tio minuter sen sov jag igen. Vaknade av att Lisa skrev på messenger och frågade om jag skull följa med ut till djäkens så det gjorde jag. Så underbart därute och så härligt att bara vara och leva i nuet....moster Alva och kusinerna från Ludvika, Sörvik och Blötberget kom och vi åkte till kyrkogården och planterade blommor hos mormor, morfar och morbror Tore, fortsatte sen till mamma där vi fikade och pratade gamla minnen....nu är det ju bara mina kusiner jag har att prata barndomsminnen med....det gör lite ont när jag hör dom prata om vad dom gör och hur dom ska bli gamla tillsammans....precis sådär som jag och Anette gjorde....men jag är glad att systrarna får ha varandra och att jag får vara en del av det....
Mår så bra just nu så jag blir nästan rädd...men jag tänker inte låta nån rädsla ta över....fortsätter att leva i nuet och njuta av livet, värmen och kärleken till dom jag älskar......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0