Kanske

Var ner och tränade en timme idag...får tvinga mig själv att göra saker just nu. Duschade och åkte till ica och handlade åt mamma...ner till henne där väntade mer jobb...tvätta, hänga tvätten, bädda rent i sängen och ta fram kläder till duschen i morgon....känns som att jag kvävs just nu av alla måsten....kanske för att det aldrig är nog....hör bara: har du gjort det? Jag skulle behöva det...kom du ihåg att ringa hit och dit....kanske är det jag som bara är överkänslig just nu och överreagerar....en rektion på hur ledsen jag är att inte kunna åka till paradiset i år....det gör så inihelvete ont....fortfarande inte fått nån läkartid på vc, det har gått två veckor nu och ändå var det bråttom med det....orkar fan snart inte mer....ibland blir jag rädd för mina tankar.....kanske det blir en bättre dag i morgon....kanske jag kan gå ut och vara lite social....kanske.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0