en fin dag

Vaknade samtidigt med Lovi idag...halv åtta...känns sådär precis lagom att vakna då...efter frukost och bäddning så tog vi på våra bikini och åkte till Djäkens....fy farao vad det blåste kallt...rena isvindarna så vi åkte hem igen och var en stund i lekparken i byn....känns lite skumt att vara där också då det är mest arabungar som håller till där och det känns som att svenska barn får stå tillbaka för att dom tar över allt.....precis som dom vuxna gör....
Erik och Jenny kom vid fyratiden och hämtade Lovi och vi fikade ute på bron...så många år sen vi kunde göra det, men med dom grannar jag har nu så känns det bara bra....
Värre är det där med mattänket igen....jag vill kunna äta enligt lchf....men det triggar mig till självsvält eftersom jag blir äcklad av att det enda det fan går ut på är ägg och det står mig upp i halsen.....känner bara lycka när jag kan vara utan mat en hel dag och ändå vet jag hur fel det är....det går bara inte att beskriva den känslan....känslan att ta makt över sig själv....så jag ska återgå till vanlig kost och försöka få i mig nåt iaf....det känns som lättare med det....har iaf hållt mig borta från socker och det är en seger i sig....
En dag med en klump i magen igen....både vill och vill inte veta hur det gick....känns som att han kommer så långt bort från mig....han som är mitt allt, den som jag älskar och kan göra allt för....den som gav mig livet tillbaka när jag trodde att allt var över...när jag inte litade på någon....den finaste jag vet.....
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0