Allt blir fel

Vaknade när klockan var sex av ett pling från messenger....är så trött på människor som inte förstår att man inte skriver den tiden på dygnet om det inte är nåt viktigt....somnade om och sov till halv elva....jävla skit. Så blev det ingen träning idag alltså...åt ett par fröknäcke,ett ägg och en mugg te....en ingefärashot och en vitamintablett i ett glas vatten som alla andra mornar....gick ut och satt i solen en stund och mina nya grannar kom ut och pratade....så härligt att ha grannar som man kan prata med och som inte vill att det ska se ut som det gör här på gården. Handlade åt mamma idag istället då jag ska till regionhälsan i morgon....och den så kallade chefen ska vara med...idag fick jag ett brev från henne om löneökningen....utan att jag varit på lönesamtal och en månad efter att mina kollegor fått sitt besked....så jävla patetiskt....hon vet att jag skulle ha ifrågasatt det i morgon....men det finns ändå mycket att ifrågasätta hos henne.....
Får som ingen ro i kroppen och känner att det mesta är skit...det blir det när varken byxor eller kjolar jag hade förra sommaren inte går ihop.....allt har satt sig på höfter,mage och tuttar....så blir det när man inte kan träna och dessutom föll till förfall....försöker hålla mig till lchf igen och verkligen se till att äta regelbundet....
Ska försöka att hålla mig ifrån att lägga ut saker på fb också som jag inte dubbelkollat....blev en dundermiss igår som gav mig riktig ångest...hur fan kunde det bli så fel....gjorde om och gjorde rätt men det känns iaf helt åt helvete....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0