villkorslös kärlek

Somnade tidigt och vaknade som vanligt vid halv åtta...men orkar inte gå upp utan somnar om och vaknar runt tio....samma jävla sak varje morgon...varför kan jag inte som andra normala människor gå upp första gången jag vaknar...är så jävla trött på att vara konstant trött! Lisa och Lina har varit ner till mamma idag så då hade jag inget krav på mig därifrån iaf....hann att stryka lite och plocka undan här hemma....en sån där dag som var helt kravlös.....lagade tom lite mat...nåt jag inte gjort på dom senaste veckorna....ris och korv stroganoff....kunde lika gärna ätit en hög med tidningspapper....inget smakar bra hur jag än försöker.....bara en jävla ångest över att jag ens äter....när bulimin tar över och styr mitt liv.....känner mig bara äcklad över mig själv och hur ett beteende kan styra mitt liv trots att jag är medveten om det.....miss ingenting....som är en totalt misslyckad person....inte när det gäller kärlek till mina underbara ungar, till mina barnbarn som ger mig livsglädje....till han den finaste som ger mig mer än han tror....kärlek är det enda jag kan ge, det jag vill att dom ska förstå är viktigt....kärlek som är villkorslös.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0