Kärlek föder kärlek

 Undrar varför måndagar alltid är så jobbiga...jag vet inte när jag var glad en måndag sist och jag fått på mig kläder eller varit utanför dörren.....känner mig totalt värdelös...precis som han sa så många gånger....det sitter kvar....när någon talat om för dig hur värdelös du är nog många gånger så finns alltid den känslan kvar.....så därför vill jag att människor ska tänka på vad dom säger till andra.....säg istället hur värdefulla dom är och hur mycket du älskar dom....ge kärlek så dom växer och ger självkänsla....att dom alltid duger och är värdefulla.
Sitter och tittar på hockeyn nu....slaget om Siljan....mitt älskade Leksand mot Mora.....såklart jag håller på Leksand och hoppas att dom tar hem den här segern....men för det hatar jag inte Mora.....hat hör inte hemma i hockeyn....inte nån annanstans heller....det gör mig så ledsen när jag ser hur människor skriver på sociala medier.....jag håller på mitt lag och gläds med deras framgångar....men jag skulle aldrig sänka mig till att hata något annat lag vid en förlust.....kärlek föder kärlek....det tror jag på och hoppas att jag kan förmedla det till dom jag älskar så dom kan sprida det vidare......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0